02 de març 2016

LA SETMANA SANTA-Mi pequeña Biblia

L’ENTRADA DE JESÚS A JERUSALEM

“L’enorme gentada estenia els seus mantells pel camí. D’altres tallaven branques dels  arbres i  n’enramaren el camí. I les colles de gent que anaven al davant i les que les seguien, l’aclamaven dient:
Visca el fill de David!
Beneït, de part del Senyor, “El qui ve”.
Hosanna a dalt del cel!"


L’ÚLTIM SOPAR
“ Prenent el pa, donà gràcies, el partí i els donà, tot dient:
Això és el meu cos, que es lliura per vosaltres: feu això revivint aquest fet.
Havent sopat, féu semblantment amb la copa, dient:
-Aquesta copa és la nova Aliança  segellada amb la meva sang, que és vessada per vosaltres.”

JESÚS MOR A LA CREU
“Des del migdia fins a mitja tarda, tot el país es va quedar a les fosques. Cap a  mitja tarda, Jesús cridà amb veu forta: Elí, Elí , lema sabactani?, que vol dir: Déu meu, Déu meu, ¿per què m’has deixat així, tan sol?"

ESTÀ VIU!

“-No us espanteu. Busqueu Jesús, el Natzarè, el crucificat. Ha ressuscitat!  No hi és pas aquí."