08 de febrer 2021

Jerusalem

 Taller setmana cultural.

Jerusalema està escrita en idioma vengui, parlat a Sud-àfrica i la seva lletra parla de Jerusalem com la ciutat celestial en què estar en comunió amb Déu. Es tracta d'un himne místic a la vida on canta a la ciutat de Jerusalem com una llar fraternal per a tothom.

La ciutat santa de Jerusalem. L'origen del seu nom hebreu (יְרוּשָׁלַיִם Yerushalayim) és incert. Alguns afirmen que procedeix de les paraules hebrees yeru (ירו), (casa) i shalem o shalom (שלם ', pau), de manera que Jerusalem significaria literalment "casa de la pau", potser pel fet que generalment és coneguda com la terra de Déu.







Lletra de la cançó:

Jerusalem és la meva llar

Salva'm

camina amb mi

No em deixis aquí

Jerusalem és la meva llar

Salva'm

camina amb mi

No em deixis aquí

 

El meu lloc no és aquí

El meu regne no és aquí

Salva'm

vine amb mi

El meu lloc no és aquí

El meu regne no és aquí

Salva'm

vine amb mi

 

Salva'm

Salva'm

Salva'm

No em deixis aquí

Salva'm

Salva'm

Salva'm

No em deixis aquí

 

El meu lloc no és aquí

El meu regne no és aquí

Salva'm

veu amb mi

El meu lloc no és aquí

El meu regne no és aquí

Salva'm

vine amb mi

 

Jerusalem és la meva llar

Salva'm

camina amb mi

No em deixis aquí

Jerusalem és la meva llar

Salva'm

camina amb mi

No em deixis aquí

 

El meu lloc no és aquí

El meu regne no és aquí

Salva'm

vine amb mi

 

Salva'm

Salva'm

Salva'm

No em deixis aquí

Salva'm

Salva'm

Salva'm

No em deixis aquí.

 


Coreografia